Het koude kikkerlandje - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Melissa Sietsma - WaarBenJij.nu Het koude kikkerlandje - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Melissa Sietsma - WaarBenJij.nu

Het koude kikkerlandje

Blijf op de hoogte en volg Melissa

25 Januari 2016 | Nederland, Staphorst

Hello hello,

Ik ben Melissa Sietsma en studeer aan de KPZ (Katholieke Pabo Zwolle).
In het eerste jaar van mijn studie werd er aangegeven dat je in het derde jaar ervoor kon kiezen om naar het buitenland te gaan. Nu zit ik in het derde jaar en heb ik er voor gekozen om 3 maanden naar het buitenland te gaan. Nog precies één maandje in ons koude kikkerlandje en dan gaat het avontuur beginnen. Van ongeveer 3 graden en laatst nog ijzel naar 30 graden en korte broekenweer: ik ga richting Suriname om daar op een school in Paramaribo les te gaan geven! Dit avontuur ga ik niet in mijn eentje aan maar met 4 geweldige meiden. Samen met Lynn, Wiep, Anne Gré en Elise hebben wij een studentenhuis gehuurd voor deze maanden. Naast het stage lopen hebben wij veel vrije tijd om andere leuke dingen te gaan beleven! Via deze weg zal ik mijn avonturen in Suriname met jullie gaan delen.
Voor nu geldt dat de laatste dingetjes geregeld gaan worden. Vliegtickets, huis en vaccinaties zijn al geregeld. Binnenkort naar Amsterdam om een visum voor deze 3 maanden te krijgen. Ik heb er ontzettend zin in maar voordat ik vertrek ga ik eerst nog leuke dingen doen in Nederland!

Mijn volgende reisverslag zal in Suriname geschreven worden na een 9 uur durende vlucht en 7739 km weg van Nederland.

Liefs,
Mel

  • 29 Februari 2016 - 14:54

    J.m.c.eversdijk:

    een prima introductie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 20 Jan. 2016
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 3914

Voorgaande reizen:

25 Februari 2016 - 23 Mei 2016

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: